假日登《龍脊》


星期日
跟朋友行山
熱門地點《龍脊》


前路平坦


開始上山
首先看到是豪宅
巜紅山半島》


遠方大潭水塘


來一個全景


山上很多白色小花


睇完風景繼續行


行到小亭休息一會
(忘記拍小亭)
繼續向龍脊行


隠若見到山路上有行人
我們就是要去那山頂


行到山上看另一邊風景
是石澳


山路窄塞人


山勢好直


石澳哥爾夫球場


差不多到頂
加油啊


到達觀景臺


俯瞰大浪灣


過了這山頭便下山了


下山後
有很長的一段平路
便到達哥連臣角
全程用了若兩小時
若往大浪灣
要多行45分鐘至一小時
行另一邊
只須十分鐘便到巴士站
我們不想行得太累
選擇十分路程
乘巴士離開



下一站
赤柱



25 則留言:

  1. 龍脊幾熱門,行山行到塞人都經典的^_^記得好耐之前行,見到的行山人士超過一半都不是本地人。

    最讓我想不通的是...為什麼龍脊會被劃為越野單車徑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當日都見中港韓日行友
      我當日冇見到單車喎。

      刪除
  2. 風景優美, EE 好腳骨力啊👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實路程唔算長,所以可以接受。
      上到山風景一覽無遺。`

      刪除
  3. 而家無咁好腳骨力行呢度啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實路程唔算長,所以可以接受。可能你好了行山,咁係會辛苦啲。

      刪除
  4. 風景好靚,我女女在香港做工時每個週末都去行山㗎,這裡係第一個目的地。

    回覆刪除
  5. EE, 身體勁fit,風景好靚!謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝咪咪,呢處比較易行,還應付到。

      刪除
  6. 尼度我以前都行過,風景唔錯

    回覆刪除
  7. 山路塞人又真係幾誇張喎.....XXD

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信