飲飲食食


星期一和朋友仔們
往深圳吃喝玩樂
吃吧晚餐才過境回家晚

其中欖角骨很好味
還有邊魚及
川芎白芷魚頭
沒有拍照
其中魚頭湯
好味到不得了
我飮左兩碗


隻雞樣子好靚
可惜冇乜味
但又勝在完全冇肥膏
因為食雞
有朋友仔教㨂雞
雞冠越細越好
雞屁股同樣要細
隻雞會嫩滑啲喎
真係信不信由你








22 則留言:

  1. 現去深圳食野,都唔會平啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋都有平有貴,普通始終比香港平些少。

      刪除
  2. 換下口味,深圳多野食過香港

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過,我哋唔識去其他地方搵食。

      刪除
  3. 我好似見到碟豆苗, 好想食

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 你試左效果如何,要話俾我哋知喎

      刪除
  5. 所謂魚大肉(鞋),雞都係同樣道理掛.

    回覆刪除
  6. 川芎白芷魚頭我超中意架!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 佢哋都有平有貴,普通始終比香港平些少。

      刪除
  8. 魚頭呢樣食物,我有啲朋友鐘意到不得了,我就唔係好食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食但並非好鍾意食,但藥膳魚頭湯好食。

      刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃