皮蛋蒸豆腐


皮蛋蒸豆腐
其實簡單又快捷
皮蛋在街市買的貨式
$10元五隻
是實心非溏心蛋
所以用來蒸
天氣凍還是熱食較好
做法沒有什麼特別
切好上碟
用滾水隔水
蒸十分鐘
只要混個醬汁
淋上面便成


醬汁做法可各有喜好
我做這個
先將薑蓉蒜蓉淋上滾油
加入陳醋生抽糖
拌勻淋上面便可
若果對皮蛋不抗拒
是不錯的一味餸




24 則留言:

  1. 食過呢度賣個D皮蛋, 入口係乸架

    回覆刪除
  2. 我這邊皮蛋係貴價食品,十元最多都係可以買到五隻!

    回覆刪除
  3. 好味,不過有次太太照做,但豆腐變硬了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超市買滑豆腐,蒸十分鐘一定唔會硬。

      刪除
  4. 呢個通常係冷盤食法,蒸要自己整先得.

    回覆刪除
  5. 我鐘意做冷盤加埋豬肉鬆一齊食呢

    回覆刪除
  6. 皮蛋同豆腐都咁鍾意,又平又好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,不過,洋人好怕我哋啲皮蛋。

      刪除
  7. 我多數夏天吃呢個, 涼拌好YUMMY~

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...