太興小菜



昨天到megabox
買寢室用品
順便吃晚飯
行過太興
已經好多年冇幫襯
見有小菜點
價格相宜

非假日
點套餐不用加錢
套餐包飲品及一個白飯

梅菜扣肉
飲品轉湯+$3蚊


北菇豆腐
飲品咸檸


兩個套餐
加一碗白飯
盛惠$14x蚊
簡簡單單又一餐





22 則留言:

  1. 我成日覺得太興D嘢貴,所以有其他茶記的話,我通常都選茶記算=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,不過,在商場搵食,除左快餐店,而家都冇乜嘢係唔貴

      刪除
  2. 回覆
    1. 係架,不過,在商場搵食,除左快餐店,而家都冇乜嘢係唔貴

      刪除
  3. 有人講,太興啲小菜食物係用機械手嚟炒/整!
    都唔知係唔係真?

    回覆刪除
  4. ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝✾
    ────╚═╝⊹・゚゚❉♩๑。゚º♫*♪。*。♬
    ✨好友🌟晚安🌜甜夢安眠🌛💤

    回覆刪除
  5. 我覺得太興幾好食,早餐/燒味又幾好。而且我哋上機果日會買燒味回英國架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前幫襯過,已經N年前,今次印象都唔錯。

      刪除
  6. 兩道菜都不錯呀!睇落好好味!

    回覆刪除
  7. 我覺得太興食晚飯算幾貴呢~!茶仔黎講~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢而家格局又唔係咁似茶記。

      刪除
  8. 太興價格相宜?想像唔到。
    這茶記多年前食過一次,感覺茶記普通野扮上菜,如燒味飯菜6,70蚊,但當年一般只是廿零蚊有交易,所以再無食過了⋯⋯ 但你呢餐價錢又ok喎,不過炒小菜一般我唔幫襯連鎖餐廳,感覺一般,我會去一些獨立店或大排擋,他們一般認真製作

    回覆刪除
    回覆
    1. 在商場搵食,除左快餐店,而家都冇乜嘢係唔貴,可能因為平日唔使加錢包飯同飲品,所以我覺得價格唔貴。

      刪除
  9. 太興價格其實唔可以叫相宜呱?不過食物係幾有水準.

    回覆刪除
    回覆
    1. 在商場搵食,除左快餐店,而家都冇乜嘢係唔貴,可能因為平日唔使加錢包飯同飲品,所以我覺得價格唔貴。

      刪除
  10. 太興D嘢都幾貴,但又唔係出色過人.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日套餐唔使加錢,我覺得OK喎。

      刪除
  11. 我有一班朋友係好鍾意去太興,佢地話扺食又多野食。我諗佢地係晚上10點收工,咁太興成12點半收對佢地黎就抵囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日套餐唔使加錢,我覺得OK喎。

      刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃