車厘子?櫻桃?


車厘子和櫻桃
有什麼分別?
其實我覺得沒有分別
在香港一概都稱車厘子
上網查資料
有些混亂
看完以我所理解是
櫻桃是中國車里子
體積比較小
大粒偏向暗紅色
則是外國入口車里子
價格也比較貴
不過外形幾乎是一樣
我相片中的應是櫻桃
細細粒
清甜中有果酸味
買時剛開箱
很新鮮
而且平到你唔信
$18元兩磅
好抵食







24 則留言:

  1. 好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗ ╔═╦╦╗─╔╗╔╗・゚⊹
    ║╔═╬═╦═╦╝║ ║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║ ║║║║║╬║║║╔╣✬
    ╚══╩═╩═╩═╝ ╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
    ────────── ────╚═╝。。゚★
    🌟話咁快又╠╣aΡpy週五✨

    回覆刪除
  2. 真係好抵食,我哋呢邊就算大造,最平也要十蚊八蚊紐元一公斤!
    如果正常價就差不多是雙倍價錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過我見新鮮實淨先買,有啲唔多新鮮。

      刪除
  3. 紅到黑色的.也是車厘子嗎?

    回覆刪除
  4. 車厘子和櫻桃冇分别,大陸叫櫻桃,今年當造,所以特別平d

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係,但網上資料混亂
      真係好平。

      刪除
  5. 今年超平,我係觀塘街市從頭行到尾,初頭20蚊兩磅,行下見到20蚊3磅,再行又見到20蚊四磅,哇,嚇死人,第一次見到咁平!但平都唔敢買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過我見新鮮實淨先買,有啲唔多新鮮。

      刪除
  6. 美國華盛頓州嘅Bing cherries and Rainier cherries 好出名同好味

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,不過我見新鮮實淨先買,有啲唔多新鮮。

      刪除
  8. 唔同叫法啫嘛.
    我覺得慢慢車厘子呢個term會被櫻桃取代(去本土化).

    回覆刪除
  9. 青島好多櫻桃,重有好多品種,價錢唔貴

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食