菠蘿包


好久
冇做菠蘿包
太耐冇做
做到好醜樣
幸好個皮好脆
仍然好食
兩日食左三個
但真係不宜多吃
話說上次
病左一場
冇左幾磅肉
好番後
體重即時回升
有番甘上下年紀
真係唔好食得咁放肆
😅😅😅






46 則留言:

  1. 麵包外皮
    看得到的鬆脆

    回覆刪除
  2. 脆口菠蘿包...正呀...一D都唔醜樣
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗ ╔═╦╦╗─╔╗╔╗・゚⊹
    ║╔═╬═╦═╦╝║ ║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║ ║║║║║╬║║║╔╣✬
    ╚══╩═╩═╩═╝ ╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
    ────────── ────╚═╝☆。。゚★
    🌟瞓醒話咁快又╠╣aΡpy星期二✨

    回覆刪除
  3. 唔係吖!內外同EE一樣咁靚!🍵☺️

    回覆刪除
  4. 我覺得都靚仔喎 (真心mode)

    回覆刪除
  5. EE,你「口非心是」,明明整得好靚你都話麻麻…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好老實架,可能張相影得靚,哈哈

      刪除
  6. 好正啊! 我今日都整左腸仔包.

    回覆刪除
  7. 菠蘿包塊皮好好食,不過知道成份後就要節制吓 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 少食多滋味,始終自家做健康少少

      刪除
  8. 聽聞有人真的落菠蘿做包,唔知難度係咪好高.

    回覆刪除
  9. 整得好靚!菠蘿包好吃!間中食下冇問題!

    回覆刪除
  10. 菠蘿包皮要脆內要軟就好食,最好再少甜,呵呵.

    回覆刪除
  11. 菠蘿包正呀!一次食兩三個至滿足!

    回覆刪除
  12. 我都好鍾意食㗎,但係自從識做之後,我唔敢食啦,哈哈哈。

    回覆刪除
  13. 菠蘿包好靚,如果唔係的話(講笑),也是影相技術好嘢! 

    回覆刪除
  14. 整得好靚啊! 我好耐冇耐整包了。

    回覆刪除
    回覆
    1. EE:對不起,借你地方用一下,因我入吾到小月的網誌。
      小月:我入吾到你個網誌,一按入去就:您似乎未受邀閱讀這個網誌。
      我可以睇你個網誌嗎?謝謝。

      刪除
    2. 剛剛睇到呢段留言,發現原來袁太都上唔到小月的網誌呢,情況同樓上blogger翠兒一樣,點解既?

      刪除
    3. 剛剛睇到呢段留言,發現原來袁太都上唔到小月的網誌呢,情況同樓上blogger翠兒一樣,點解既?

      刪除
    4. 我都入唔到,話係唔公開。

      刪除
  15. 咁好彩EE都有去跑吓步嘛。^_^

    回覆刪除
  16. 我都好耐冇整喇。係時候動手.

    回覆刪除
  17. 菠蘿包好肥~不過真係好好味呢~!

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大