青木瓜素湯


有機青木瓜
放了一個星期
都不大變色
用來煲湯
加了粒蜜棗
還有陳皮
腰果 紅腰豆 眉豆 雞心豆
個湯好好味
而且有種好熟悉味道
就係濃濃的木瓜味
近年吃的木瓜
吃起很甜
但沒有木瓜獨有的味道
呢個青木瓜
雖然不甜
但就是以前熟悉的味道
講了一大堆
不知大家可明白講乜
總之就係好味啦
😂😂😂







27 則留言:

  1. 一局當然明白
    睇到最後三個公仔表情就更加明白
    唔知EE明唔明我明白呢?

    回覆刪除
  2. 原來可以用來煲湯, 我成日以為只係整沙律 😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢種係本地木瓜,唔清楚同唔同做沙律果種。

      刪除
  3. 心心明白EE嘅青木瓜素湯一定好好飲呢!不過心心都明白一樣嘢.................木瓜是深受女士歡迎喇!嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 如果你個煲湯俾我聞下,我就可以話你知木瓜係乜嘢味喇…哈哈…。
    你煲湯就只落一粒蜜棗?而我通常至少都要落三粒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就難啲啲
      而家啲蜜棗太甜,三粒太多

      刪除
  5. 明明哋GWA,因為青木瓜同熟木瓜煲湯,我都飲過,D味係唔同GE。

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食