旺角下午茶


其實我好少
星期日出街飲茶
不過
有人約又有例外
出到旺角地鐵站
真係超多人
富臨下午茶
乳鴿$18.8元一隻
肉質滑滑
味道也不錯


蛋白瑤柱炒飯
野菌炆伊麵
我比較喜歡炆伊麵
有些點心冇拍照
食物味道還可以
只是賣相真係麻麻


下午茶
真係幾抵食
傾傾講講
又過了一個下午







25 則留言:

  1. 仲有$7.8 一碟點心,我差啲唔信我雙眼呀!

    回覆刪除
  2. 星期日都有特價,一定要等好耐位了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我哋早到,唔使點等,跟住真係好多人。

      刪除
  3. 星期日去酒樓超多人,都係茶餐廳好啲.

    回覆刪除
  4. 我星期六日通常都飲茶出街食唔煮架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我星期六日好少出去食,除非大聚會,要就人啦

      刪除
  5. 我最近同一班朋友都成日去富臨聚餐。

    回覆刪除
  6. 乳鴿$18.8元一隻---->呢個好吸引呀。

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食