糖醋𤠣頭菇


𤠣頭菇
網上多是煲湯食譜

處理過的𤠣頭
口感接近肉類
於我也嘗試
用做糖醋骨
相近的方法
先將浸軟清洗乾凈
用調味料加蛋加粟粉
醃一小時以上
然後用油炸到變金黃隔油
另煮一個糖醋汁
再回鑊兜勻
其實就咁食都好味
效果是
味道好
口感有點似瘦肉
但又不會靱



乾的𤠣頭菇
處理需要點時間
我的方法是浸四五小時
期間也要換水
然後再榨乾水
用清水煲一會
再用凍水
洗多次至水清為止
因為若處理不好
可能有苦味或酸味




31 則留言:

  1. 我的確只係喝過猴頭菇湯,未試過其他煮法的猴頭菇呢﹗

    回覆刪除
  2. 我都係以為猴頭菇用來煲湯架咋

    回覆刪除
  3. 我好少吃𤠣頭菇,唔知可唔可以煲完湯後至整呢?
    EE你好有創造能力!

    回覆刪除
  4. 這個菇我只是用來煲湯, 這款食法好特別呢! 請問會吾會好吸油呢?

    回覆刪除
  5. 我始終覺得比較靱,唔啱我啲冇牙佬 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好怕韌架,但呢個處理方法,真係唔韌

      刪除
  6. 可算是心機之作
    有點似仿肉的素食

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要用點時間,特別清洗過程。

      刪除
  7. 煲湯的試過食,不太接受到,反而太太會食,原來可以另外煮法,要話俾太太知,試下食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實猴頭菇清洗過程都好重要架。

      刪除
  8. 我只用過來煲湯,吾知原來可以咁煮,學習了,謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒不要客氣,大家互相交流咋。

      刪除
  9. 糖醋𤠣頭菇?認真新奇!不過也該味道不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 也不是什麼新奇,你可能少吃素啫

      刪除
  10. 猴頭菇, 我多是用來煲湯咋!

    回覆刪除
  11. 猴頭菇...我只識用來煲湯咋
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     ∧_∧・゚
    (。・ω・。)つ━★°*`✾.
    ⊂   ノ  ☆*¨⊹¸♪*
     しーJ  ❉*♫´¨๑♬.♩·✬
    ۩۞۩•ೋஜ瞓醒╠╣aΡpy週四ഐ
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...