番茄雙蛋湯


大家
知我是鄉下人
不是
行落街就可買餸
有時因事
沒有時間行街市
便要從雪櫃尋寶
見有兩隻番茄
雞蛋是常備的
最簡單莫如滾個
番茄蛋花湯
除了蛋花
再加一隻煎蛋
豐富味道和口感
這道簡單的湯水
久不久就會出現在
我家餐桌上
番茄雙蛋湯


28 則留言:

  1. 真係好簡單噃!我多數會加多幾種料去滾!

    回覆刪除
  2. 唔知點解,好多滾湯都要加隻煎蛋?

    回覆刪除
  3. 我初時以為其一係咸疍,原來係煎疍,有煎疍食,送飯都得,正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實我都想加咸蛋,不過啱啱食曬,醃緊果啲又未夠日子。

      刪除
  4. 我個雪櫃都經常有雞蛋蕃茄,所以久不久就有相關材料的餸菜食.

    回覆刪除
  5. 我屋企的雞蛋都係常備既呢

    回覆刪除
  6. 我住商場樓上~冇EE 呢個問題~買嘢好方便呢~!

    回覆刪除
  7. 每次雪櫃淨番少少蕃茄, 我都會煮蕃茄蛋花湯

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳