急症室的一夜





      夏天真的到了,歩出急症室時接近早上六時,天色已亮,只是天空有些烏雲。
      近日身體的老毛病發作,已經吃中藥調理中,怎知晚上病情突變,身體出了很差的情況,老伴急急開車送我到將軍澳急症室,登記員向我說道,病情穩定的病人,分流後要等七小時以上,我有點愕然,目測急症室人丁疏落,何解要等這麼久?得到的答覆是有啲人可能行開左。登記員問:咁你重睇唔睇?那陣真的有點不快,難道我貪方便來嘆冷氣嗎?當然有需要才到急症室,我可不是濫用急症室的人啊!
      在急診室的幾小時內,的確是看病的人不多,幸而也沒有緊急事故發生,有位胃痛的女士,覺得很氣忿,拍了急症室內的冷清情況,向生果報投訴。
      在等候期間,幸好我的身體狀況穩定了很多,還有心情看了一齣粵語長片,終於在五時多可以見醫生了,醫生問了病情,做了簡單的檢查,著我在外面等候,後來,入了另外一間房間見護士姑娘,接下來姑娘給我一個小瓶及一張藥單,小瓶是留化驗物品,藥單是要往藥房取藥,而令我驚訝是姑娘要我早上九時後再來醫院取藥及放下化驗物。我通宵等了五個多小時,原來只能見醫生一面,當然,我不會為難前缐人員,只好離開。只是,為何醫院要這樣折磨病人,只要給我一次的藥便可暫緩我的病情,以前化驗品也是可即時留給醫院的。當時真的很無奈及無助。
      當天是六月五日(星期一)由晚上的零晨十二時多到達醫院,清晨接近六時離開。



54 則留言:

  1. 唔怪得咁多人叫白車。多些休息,保重。

    回覆刪除
  2. 睇急症,係嘥好多時間等候啊,妳無咩事就好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,若果有醫生睇,也不會入急症室。

      刪除
  3. 保重,半夜急症室等,好多時走都已天亮

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝有心,其實都知要等,但當時急症室真係冇乜人。重點係點解要等等多幾個鐘先有藥食,到是私家醫生都開診啦,咁我等咁多個鐘為乜呢?

      刪除
  4. 急症室係咁架喇,除非真係死得,否則等幾個鐘冇乜走雞.而且一般痛症多數都係俾止痛藥就算數.不過最緊要身體冇事.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝有心,其實都知要等,但當時急症室真係冇乜人。重點係點解要等等多幾個鐘先有藥食,到是私家醫生都開診啦,咁我何必等幾個鐘睇急症?

      刪除
  5. 匪夷所思,乜依家仲差過以前咁多。

    回覆刪除
  6. 你冇事就好了,多D休息呀。
    是否新醫院,為了節省資源,所以冇醫生,其實罪於政府,成日資源錯配,將D錢用咗去D無謂地方,重要嘅醫療永遠都話唔夠錢和人手,那就苦了大眾市民。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天好多了,謝謝你
      醫院大堂就真係越來越靚呢!

      刪除
  7. 保重呀!將軍澳醫院已經等得快啦!聯合重耐呀!上次老媽跌斷銷骨,在威記等左五個鐘才見到醫生,搞掂哂8個鐘,細少有次受傷在廣華等了8個鐘,啲血都乾左,才見醫生,真係無奈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聯合醫院的確多人,將軍澳急症室,當晚所見真係好少人,重點係等左咁耐,連一次藥都唔俾我,重要等多三個先可以攞到藥,有點不人道。常常說市民濫用急症室,但有冇了解病人需要。

      刪除
  8. 保重呀!如果睇急症,我會選擇去私家醫院睇,起碼唔使得咁耐呀!

    回覆刪除
  9. EE現在情況如何?天氣很熱,折騰了一晚後,人會更易累,暫時不妨多休息。

    我覺得設得急症室,藥房應該都要24小時開,叫人某個時間後返嚟先取藥這做法不理想。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天好多了,謝謝
      其實以前係會臨時提供一次或一天藥物,其餘則再自行往藥房,我覺得這樣較合理,可以舒緩病人病情。

      刪除
  10. 對於身體不適的求診者來說
    這晚的確感覺漫長
    在此祝願EE早日康復

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,重點係等左咁耐,連一次藥都唔俾我,重要等多三個先可以攞到藥,有點不人道。常常說市民濫用急症室,但有冇了解病人需要。

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. 心心早幾天不在港,,,所以少了上線,,,但仍然掛住EE~。。。
    EE~真的要小心身體。。。。。。多多保重。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,大家也要好好保重身體

      刪除
  13. EE~Sorry!心心的留言有點失靈..................

    回覆刪除
  14. 祝早日康復。 英國的急症室都係咁架,無表面傷勢的會有排等。既然話要等7小時就不如睇私家醫生,免得挨夜辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該去私家醫院急症室就唔使咁辛苦

      刪除
  15. 如果假期,急症室等候時間可能更長……
    至於化驗與取藥的安排,雖是制度,但那些高官有想過改善嗎?最苦的是求醫者!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實以前係會臨時提供一次或一天藥物,其餘則再自行往藥房,我覺得這樣較合理,可以舒緩病人病情。現在是倒退

      刪除
  16. 保重身體!要等七小時真係太長了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,大家也要好好保重身體

      刪除
  17. 回覆
    1. 謝謝你,大家也要好好保重身體

      刪除
  18. 當年我媽病,癌症末期,原本係定左日期入院的,但在入院前兩日,因為肺集水,頂唔順,結果我地送佢去急症室(之前醫生有講過,如果頂唔順一定要入急症室),果次我地等左27小時先上到病房,我地好心痛,阿媽咁辛苦都要等27小時!因為醫生話佢無生命危險!其實背後意思係佢都無得救,上去病房都係浪費時間!諗起都好心寒!好彩佢有3個女輪流陪佢係度等上房,如果無仔女的老人家點算哩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的令人心痛,現在科技進步,硬件有,軟件又如何?
      真要自求多福。

      刪除
  19. EE保重呀!祝你早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,大家也要好好保重身體

      刪除
  20. EE, 今宵多珍重, 明天會更好!

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 謝謝你,大家也要好好保重身體

      刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...