曬下先


昨天無意中
在FB看到一位90後
素食達人
教煮
甘荀番茄香草醬意粉
突然想起
早幾天宅男
都煮了碟意粉給我吃
我不喜香草
呢碟放滿香草
他留回自己吃
若單看賣相
一點也不輸蝕
又放上來曬下先
😂😂😂








34 則留言:

  1. 真係唔錯,唔講還以為係喺外面吃呢…

    回覆刪除
  2. 男仔煮嘢來講算唔錯,一定好過我 :P

    回覆刪除
  3. 賣相不錯,味道妳覺得幾多分呢!😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難俾分,各人口味不同,以我口味俾75分,有很多進步空間

      刪除
  4. 🌈好友⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好
    📣╠╣aΡpy週四🎈話咁快我回覆完大家嚟📢
    我又可以落樓去玩吓貓😸行吓街🐈閒聊吓🐾
    🌷🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳🌸🌺🍃🌱🌾
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗🦋
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧・゚✾
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)*
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ°¨°❉
    ────╚═╝❤۩۞۩❥*¨❣ஜღೋ♥♡ഐ๑

    回覆刪除
  5. 宅男好野!香草我都唔鐘意

    回覆刪除
  6. 囝囝識煮嘢食,識女仔時多了項本錢。^_^

    回覆刪除
  7. 囝囝好掂喎, 望落好專業呢.

    回覆刪除
  8. 賣相相當吸引嘅番茄香草醬意粉!

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大