沒胃口食乜?


生病後沒胃口
大家會吃什麼呢?
我通常都吃飯
只是中午時
一人在家
也會煮通粉
當時覺得沒胃口
加些少瘦肉會好味點
怎知完全不想吃肉



發高燒那幾天
我只吃白飯
結果幾天下來
瘦了四五磅
但這兩天胃口好
吃得多了
相信那幾磅肉很快回來了😅


31 則留言:

  1. 通常我喜歡食點酸味開胃的餸菜

    回覆刪除
  2. 如心心無乜胃口...心心會食點乳酪呢!😋☺️

    回覆刪除
  3. 早排我咳,我吃了兩天白粥,配鹹蛋和腐乳!

    回覆刪除
  4. 如果我冇胃口,我會選擇食白粥。

    回覆刪除
  5. EE:您要休息多D呀!
    我會醃D咸瘦肉,用來煲粥或煮粉囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,已經懶左好多。
      我都係食粉多啲。

      刪除
  6. 我有無胃口,見到你碗通粉都想食!

    回覆刪除
  7. 我病都會食㗎,妳已經咁瘦,快啲食多啲呀。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我因為冇食西藥,所以胃口算恢復得快

      刪除
  9. 我通常食魚片粥,貪D粥有D鮮甜味。

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大