文化博覽交易會2017


這一篇是
五月中到深圳
參觀
文化博覽交易會

今年搬出文化產業名目
大家不妨看看相片
其實
我最想介紹
參觀前食的午餐



不過
我地冇燕窩食
我要介紹
這個椰子雞煲
初聽我真覺得會好燥好"漏"
但原來是椰青水做湯
滾雞肉及菜等
而且加水時
都是整個椰青捧來的
同枱其中一位朋友
還要了一杯淨飲
證明是沒溝水
很純正
有沒有朋友在香港
吃過此類火鍋呢?
煮意不錯
吃完也不覺燥


這個臘味芋頭煲仔飯也不錯


入會場啦



類似3D的投影


介紹戲曲



這些擺賣
沒有人阻止


這館宣傳電影



有畫展



這些小雞很可愛


油畫








這些展品
價值以萬單位為計




包裝精美的深圳土產手信


面譜


呢隻臘乳豬


臘豬月餅


小數民族手工藝


布衣族


手繪油紙傘
最便宜的一把
都要三百多元


日式工藝


埃及館



其實有香港館
我們沒時間行
下午五時前就要離開






25 則留言:

  1. 好似記得每年EE都會上深圳看一次展覽,是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾年都有上去,參加團體,有朋友去咪一齊囉

      刪除
  2. 呢個展覽會真係好多嘢睇喎!

    回覆刪除
  3. 這個交流會五花百門乜都有啊....

    回覆刪除
  4. 椰子煲雞食唔少,但椰青抙煲雞就未試過.

    回覆刪除
  5. 臘豬月餅,好唔好食呀?😜

    回覆刪除
  6. 🌈好友⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好
    📣╠╣aΡpy週四🎈話咁快我回覆完大家嚟📢
    我又可以落樓去玩吓貓😸行吓街🐈買吓野🐾
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗🦋º°¨*🦋
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧・゚✾
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)*
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ¤*¨❉
    ────╚═╝❤۩۞۩❥*¨❣ஜღೋ♥♡ഐ๑
    🌷🌸🌺🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳🍃🌱🌾

    回覆刪除
  7. 乳豬...多數去飲食燒的,貪脆皮,「臘」了感覺怪怪的。

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃