茶餐室晚餐


盈科電訊好離譜
上網故障
要排期多日
先可上門維修
這幾天
要用手機數據上網
非常不便

宅男非常憤怒
哈哈哈
終於見到佢發火

呢餐是今次旅行
上機前在西貢吃的晚餐

臘味炒芥蘭


咸魚蒸腩肉+薑蜜
杯薑物真係好夠薑



$4X元一個加飲品套餐
不過不失啦

大家過幾日再見囉



43 則留言:

  1. 攪到無得上網, 真係罪大惡極

    回覆刪除
  2. 怪不得你沒來探我,原來咁慘冇得上網!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我用唔到呀!而且数據有限,上載相片用好多。

      刪除
  4. 宅男嘛,上網好重要㗎

    回覆刪除
  5. 嘩如果無得上網對我嚟講真係世界末日!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在有手機还可以用数據上fB,覆留言。

      刪除
  6. 原來冇得上網,真係好慘呀

    回覆刪除
  7. 冇得上網,我都會發火架!

    回覆刪除
  8. 冇得上網真係好大件事,好彩仲有手機.

    回覆刪除
  9. 好彩依家D電話都方便,否則就更煩惱>_<

    回覆刪除
  10. 我都是宅女,上網好重要㗎!幸好尚有手機!

    回覆刪除
  11. 而家上唔到網或手機壞是好大件事

    回覆刪除
  12. 你好好眼力呀, 我平時都好少用手機上網, 眼好快就攰.

    回覆刪除
  13. 好彩現在有手機上網,但不能上太久

    回覆刪除
  14. 冇得上網,可能係現代人「發火綜合症」GE其中一個原因。^_^

    回覆刪除
  15. 我只用手機上網,冇電腦玩呀~還好,手機上網數據是無限...

    回覆刪除
    回覆
    1. 手機字太細而且寫唔到,數據有限。

      刪除
  16. 家居寬頻上網係好方便,但一故障,就麻煩多多.

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃