我返來啦

大家好
我返來啦
昨晩飛機十點多
降落機場
等行李等到十一點幾
說是機件故障
但對上一次夜機返
也遇到同樣事情
真係咁巧合??

今天早上出外辦點事
順便吃個
港式早餐

雙垪通粉


餐包+餐茶
盛惠$29元
吃得飽飽的
午餐也省下
大大的滿足




33 則留言:

  1. 歡迎歸來,玩得開心嗎?^0*

    回覆刪除
  2. 歡迎歸來,玩得開心嗎?^0*

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 好似瘦左小小呀!我出門旅行好少肥架。

      刪除
  4. 好叻呀,冇時差,有冇掛住我地呢?嘻嘻!

    回覆刪除
  5. 有無好掛住杯港式奶茶呢?

    回覆刪除
  6. 遲D..係咪有遊記睇GAR?^_^

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我其實唔係咁多食魚蛋粉,雲吞麵

      刪除
  8. 我睇過報導話因為唔夠人手,行李等一個鐘依家好正常。

    回覆刪除
  9. 歡迎!歡迎!食飽飽休息一下先

    回覆刪除
  10. EE...返來啦?!心心抱抱.............................(''-^.^-'')

    回覆刪除
  11. EE:好玩嗎?歡迎你回來。

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳