半世瓜


涼瓜即苦瓜
還有個有趣的名字,叫做半世瓜
可能是大部份人到長大成熟時,才愛吃苦瓜的原姑
。。。。
有些資料顯示
苦瓜辣椒,都蘊含豐富維生素 C
適宜同煮,能阻擋黑色素的沉澱
帶來美白的效果
其高度的抗氧化功能,則帶來延緩衰老的作用
。。。。。。。。。。
苦瓜與雞蛋也很配合
苦瓜所含的維生素 C 有助人體吸收雞蛋黃內的鐵質
促進血液的製造,消除疲勞
另維生素 C 配合雞蛋白的蛋白質
能修補人體細胞組織外,同時亦促進膠原蛋白的吸收
苦瓜則忌與沙丁魚同時食用,會引發蕁麻疹
以上資料只可作參考
。。。。
中醫則認為苦瓜寒涼,身體虛弱者不宜多吃

肉片炒涼瓜
簡簡單單也好味




44 則留言:

  1. 我只會食涼瓜排骨湯架咋

    回覆刪除
  2. 今次又好容易留言喎...奇怪

    回覆刪除
  3. 我都係近排先開始鐘意食佢呀!

    回覆刪除
  4. 我女女好鍾意食苦瓜但係仔仔唔鍾意

    回覆刪除
  5. 我見你煮,今晚跟咗你煮。

    回覆刪除
  6. 苦瓜又叫做半世瓜,真係未聽過!

    回覆刪除
  7. 我成日都想食苦瓜, 知佢有益, 但真係唔中意食..哈哈..可能到半世時會食!

    回覆刪除
  8. 我很愛吃苦瓜,但胃寒又不能吃太多!

    回覆刪除
  9. 苦瓜, 我都食既, 但家人唔食, 就懶整了...

    回覆刪除
  10. 涼瓜甘香清熱,是夏天好有益的餸菜!我鍾意它!

    回覆刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. 苦瓜我父母就喜歡食, 不過我就怕怕. >.<

    回覆刪除
  13. 苦瓜,現在非常喜歡食。

    回覆刪除
  14. 涼瓜雖苦 (不少人以「甘」來形容,但有益。呵呵,有益的東西通常味道都不會如薯片、汽水般吸引的。^_^

    回覆刪除
  15. 苦瓜好味道, 每次都要買3大個.
    原來苦瓜唔可以同沙丁魚一起食用, 要記住喇.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨