麵豉蒸鯇魚


麵豉蒸鯇魚

其實近年已經好少食淡水魚
但最近在牛池灣街市
發現有個魚賣的鯇魚幾鮮美
而且流量快,即開即賣
所以經過都會幫襯下

上次去大埔
在阿婆豆腐舖
買左一樽麵豉醬
都幾好味
冇乜點用過
不如蒸下鯇魚




塊魚好新鮮
而且唔係太肥
其實鯇魚要身形長
唔太大先好食
但因為現代用的飼料
好少有細SIZE鯇魚賣
所以亦因此而少食左








64 則留言:

  1. 麵醬蒸好惹味呀!

    回覆刪除
  2. 麵豉蒸鯇魚我未試過喎 , 我諗好惹味嘞 , 下次我又跟妳咁蒸法 , 謝謝妳 !

    回覆刪除
  3. EE,脆肉鯇係我最鍾意食既魚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對脆肉鯇麻麻,嫌味道淡而且價錢貴。

      刪除
  4. 我也喜歡蒸魚...但總是覺得鯇魚好似好肥~~ 也許真的好似你講的, 唔太大先好食~~
    EE, 你好!

    回覆刪除
    回覆
    1. nana,你好!鯇魚太肥真係冇咁好食

      刪除
  5. 鯇魚要身形長,唔太大先好食

    食左好多次鯇魚,都唔知有此竅門。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 鯇魚太肥真係冇咁好食,係真架。

      刪除
  6. 屋企樽麵豉醬我而家知道用黎整咩咯!嘻嘻 (●>U<)

    回覆刪除
  7. 豉醬蒸魚...特別惹味...好食呀 !

    回覆刪除
  8. 麵豉醬蒸,小小甜 睇到都想食!

    回覆刪除
  9. 麵豉醬蒸魚蒸肉...都好滋味\(◕ε⌒* )/

    回覆刪除
  10. 我就最喜歡鯇魚腩,點整都鍾意,試過滾粥更是一流!

    回覆刪除
  11. 脆肉鯇好吸引,但我諗佢哋食乜飼料食到佢哋咁脆身?

    回覆刪除
    回覆
    1. 脆肉鯇係品種係咁,但我嫌佢冇乜味

      刪除
  12. 淡水魚多有泥味,有多年未買回家。

    回覆刪除
  13. 我鍾意食鯇魚,多數清蒸或加些梅菜,落麵豉蒸未試過,一定好惹味囉!

    回覆刪除
  14. 麵豉醬蒸魚蒸, 神來之筆!
    剛在星期一, 係澳門吃過麵豉醬蒸獅頭魚, 好味! 但八小條收190- :-(

    回覆刪除
  15. 有新鮮魚食,淡水魚我都唔介意呀。

    回覆刪除
  16. 下次試吓用梅菜蒸,一樣咁好味。

    回覆刪除
  17. 我都鐘意用麵豉蒸魚架!

    回覆刪除
  18. 我呢邊無鯇魚賣架, 好掛住蒸鯇魚腩呀.

    回覆刪除
  19. 我鍾意墊舊豆腐用麵豉醬嚟蒸鯇魚,我覺得舊豆腐就超好食!

    回覆刪除
  20. 這個是我的鄉下菜啊! 惹味魚又滑, 正正又開胃啊!

    回覆刪除
  21. 我最鐘意食鯇魚腩,加上麵豉好好味,我都蒸過...

    回覆刪除
  22. 我都係麻麻地食淡水魚.

    回覆刪除
  23. 屋企人唔鍾意大魚鯇魚,所以好少買呢。

    回覆刪除
  24. 麵豉蒸鯇魚送飯一流呀!^^

    回覆刪除
  25. 哈~我發覺好多blog友仔都鍾意去大埔買嘢喎

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...