魚翅瓜枸杞湯



前院買的魚翅瓜
當天吃剩四份一
放在雪櫃幾乎忘記
好在還沒變壞
但份量太少啦
剛買來新鮮枸杞
於是靈機一觸
加幾隻蝦乾
就做了這個
魚翅瓜枸杞湯
又幾好味喎








45 則留言:

  1. 魚翅瓜枸杞湯又幾正呢\(。◕ヮ^)/

    回覆刪除
  2. 見到清清地都很對胃口.

    回覆刪除
  3. 呢個湯清清哋,啱哂我呀!

    回覆刪除
  4. 最怕剩少少唔記得浪費咗。
    加幾隻蝦乾夠鮮味。

    回覆刪除
  5. 早晨 ! 健康.. 巧讚好.. ^0*

    回覆刪除
  6. 幼時,母親常用枸杞來滾豬膶湯。

    回覆刪除
  7. 食材經貴美味。

    回覆刪除
  8. 魚翅瓜我多數加粟米,甘旬,排骨一齊煲,配枸杞真係未試過呢,等我試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 加粟米,甘旬,排骨一齊煲,一樣咁好味

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 魚翅瓜配枸杞很好的配搭。

    回覆刪除
  11. 杞子....好岩我地常看電腦, 又夜訓的人呀 !!

    回覆刪除
  12. 魚翅瓜真係好配搭,好似樣樣都啱咁樣。 ^&^

    回覆刪除
  13. 魚翅瓜,蝦乾,仲有枸杞,個湯一定甜到漏

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...