元朗~德國佬餐廳


行完屏山文物徑
參觀過博物館
已經是午飯時候
肚子在打鼓呢
急急腳行去輕鐵站
乘車去元朗醫肚
元朗真係非常熱鬧
食店林立
食乜都有



行行重行行
終於去目的地
就係佢啦


門口有餐牌
午餐套餐有多款
豬、牛、雞、羊、魚 
伴任君選擇


等了十分鍾才可入座
有檸檬暖水
非常驚喜呢


鴨胸沙律
簡簡單單的黑醋
味道算是合心意


薯仔忌廉湯
沒有太多忌廉
吃到薯仔味道
不錯呢


麵包好軟熟
喜歡香草包的朋友
一定不會失望
還有粗麥包
比較對我口味


老伴點了牛扒
是普通貨式
我試了一口
還可以
有肉味


我食豬扒
看得出是用手將肉整鬆
並非鬆肉粉
雖然有點"鞋"
但有肉味


還有一個小薯仔


餐廳佈置簡潔


喝過咖啡茶
就埋單走人


呢個價錢
如此質素
不過不失啦


折返屏山天水圍圖書館
想入內參觀及順便借書
原來當天圖書館休假

屏山圖書館設計好特別
下次有機會一定再來參觀


經圖書館隔鄰的市政大廈
行回西鐵站
打道回府
歸家也


經過室內泳池
想起有好多年冇下水喇


西鐵開通之後
來屏山文物徑
真是非常方便
行完又可選擇往元朗或流浮山
吃和購物也方便
此缐係一天遊好去處







58 則留言:

  1. EE,你講起元朗,對上次入元朗玩係南生圍,行完、曬完,累累地,在西鐵站食完野都走人,冇入區行過,更加冇見過「德國佬」啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間德國佬位置比較偏僻,不易看到。

      刪除
  2. 兩個午餐$194 有咁多野吃OK啦

    回覆刪除
  3. 早兩個月我都去咗屏山呀! 你都鐘意四圍遊, 搵日可以一齊遊呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,好提議, 搵日一齊遊呀下

      刪除
  4. 我以為你地食德國鹹豬手和飲德國啤酒添~
    不過套餐都幾豐富就真!

    回覆刪除
  5. 我去過好多次元朗但從未見過德國佬餐廳喎 , 如果見到我都會試試 .
    圖書館開咗我都未去過參觀 , 嘻嘻搵日都要去看看 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間德國佬餐廳位置較偏,並非在最熱鬧的市中心。

      刪除
  6. 你都可以做下本地的一日導游啊

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我其實唔係咁識食,只係行左幾個鐘,想坐得舒服D。

      刪除
  8. 呢間未試過,搵日試下先得!

    回覆刪除
  9. 間圖書館我未去過,但都聽過朋友介紹,他日重臨舊地,都好想順便走一趟.

    回覆刪除
  10. 我對啲大排檔興趣更大呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔係咁識食,只係行左幾個鐘,想坐得舒服D。

      刪除
  11. EE你所講既行程,我完全唔識得路,睇完好想去都無辦法。

    回覆刪除
  12. 我見有BLOG 友住元朗~佢真係話佢哋嗰邊好多嘢食~而且唔太貴TIM

    回覆刪除
  13. 元朗搵食真係唔錯,有大把選擇

    回覆刪除
  14. 見到條食街好懷念以前響元朗讀書既日子!
    呢座市政大樓好型喎!

    回覆刪除
  15. 有室內泳池咁好, 冬天都可以游水.

    回覆刪除
  16. MY █▄❤vE 好姊妹•´*☁`早晨☀・゚☼
    我在元朗大的...不過好久冇去行呢...是因為人山人海

    回覆刪除
  17. 去元朗醫肚就最多嘢食!

    回覆刪除
  18. 哈哈! 96元試做吓一陣德國人都唔錯! 元朗好熱鬧, 好耐未去過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢個餐,好普通,做唔到德國人。

      刪除
  19. $88..都幾抵食 !
    市政圖書館, 一年只有幾個日子是休息, 唔開門.....咁都被妳地碰到.....有福哩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有為意咋,呢日好多圖書館休息。

      刪除
  20. 元朗真係大把嘢食!唔怪得有人話想食嘢,入元朗啦!

    回覆刪除
  21. 薯菜係薯仔好過炸薯條多多聲.

    回覆刪除
  22. 元朗……想起恆香、大同老餅店!

    回覆刪除
  23. 呢間德國佬o係我屋企附近咋,成日都想去試試呀﹗不過元朗黎講呢個lunch唔算平~~
    我間唔中都會去屏山天水圍體育館打羽毛球架~~ 呢度整得好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個lunch又真係唔算平,可能平時會稍平。
      屏山天水圍體育館同圖書館都好靚。

      刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食