番茄紫菜湯



色彩奪目的蔬菜
見著也覺開心



首先出場是番茄
聽說番茄要連皮煮熟
才發揮到
茄紅素的功效

這種有機番茄
皮也可特別薄
可以吃

番茄紫菜
素湯也好味
我今次則加了幾隻蝦乾
多了點鮮甜味道








56 則留言:

  1. 聽講紫菜非常有益,加入番茄都會好飲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫菜對素食者,就等如海產營養。

      刪除
  2. 原來蕃茄可以配紫菜煲湯, 有機會試試先~~

    回覆刪除
  3. 又是說晚安的時候•´*`甜夢安睡・゚☼★・*。☆
    天天都充滿喜悅・*。話咁快・*。星期二\(◕ ε ◕ )/

    回覆刪除
  4. EE,又係我的上堂時間,請問 (舉手中)綠色皮有紋果個是什麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠色皮有紋果個係魚翅瓜。

      刪除
    2. 潔潔很愛魚翅瓜!尤其是『了』D魚翅出來的時候(請容搭訕) ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 我就一時時,若果係有機,我就會連皮煮。

      刪除
  6. 我都係連皮煮, 不過食前富夾走啲皮

    回覆刪除
  7. 好吸引呀!!潔潔要侵犯版權喇!可以嗎?^^

    回覆刪除
  8. 我都成日滾俾大魔怪飲,不過冇加蝦乾呀!

    回覆刪除
  9. 我會買D魚仔煎水,加番茄,紫菜,好鮮甜.

    回覆刪除
  10. 我今晚都係煮番茄,連皮都食埋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻有機番茄,都可以連皮食。

      刪除
  11. 好多材料,仲加埋紫菜,一款營養價值高的湯水!

    回覆刪除
  12. EE~~~唔該!QQ要2碗吖!^^

    回覆刪除
  13. 呢個湯我都鐘意飲,方便又節單,我間唔中都會煲,不過我唔係落蝦,係落蝦米

    回覆刪除
  14. 咁靚咁新鮮材料~個湯一定好好味呢~!

    回覆刪除
  15. 我都好喜歡紫菜煲湯, 不過唔識買, 怕有d話加左色, 在那裡買可靠呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻係西貢人晒o既野生紫菜,只係年尾有得買,同埋得好少。

      刪除
  16. 有時我都係滾呢個湯來當宵夜架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 訓覺前飲湯,夜晚會唔會好唔得閒,哈哈。

      刪除

香煎雞中翼+晴天購物去

 又買到雞全翼 今回都是 將全翼分三部分 雞翼尖儲起來 雞中翼及上小蹆 用醃料醃起 先吃雞中腿 簡單用香煎薑蔥煮熟 雞中翼真係點整都好食 另加一碟蘑菇炒邊豆 邊豆是急凍食品 買一包放在冰箱 可以食好多餐 呢排英國天氣變化好 乍暖還寒 又雨又落雹 轉眼又天晴 趁天晴即出外購糧 商場...