鮮茄鯖魚意粉


鮮茄鯖魚意粉

急凍魚柳
超市做特價
不需十元便有一條

鯖魚柳一條
用鹽略醃
煎香拆肉
做個鮮茄意粉
午餐晚餐也滋味



不想多做一層功夫
可以整條魚柳
放在意粉旁
一起吃也可







36 則留言:

  1. 我很喜歡吃鯖魚,多數是用薑䓤慢火煎.

    回覆刪除
  2. 意粉,鮮茄,鯖魚呢味好醒神開胃!

    回覆刪除
  3. 午安 ! 味道吖..週日快樂 ! ^0*

    回覆刪除
  4. 好煮意喎,妳好勁丫,成日諗到新菜式

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係架,有時我都喜歡成條就咁食。

      刪除
  6. 鯖魚配合意粉新口味呢.....好介紹喎!

    回覆刪除
  7. 鮮茄意粉配鯖魚,好夾喎。

    回覆刪除
  8. 拆肉或原條伴食都好,因無骨方便。

    回覆刪除
  9. 煎得好靚呀 , 請問這種魚多唔多骨0架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係個腩有,係大骨,好易食架。

      刪除
  10. 配合得好好呀~~~EE,等QQ又試煮先!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞,QQ一定煮得好過我,BC好口福呀。

      刪除
  11. 我次次煎鯖魚都煎到甩晒皮,最後唯有改用焗爐焗 … (T_T)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用易潔鑊嘛,不過焗都幾好呀。

      刪除
  12. 哈~尋日我老公喺citysuper 買咗條魚返黎~我最怕煎魚呀!~~~因為我好少食~

    回覆刪除
  13. 我一定會係煎完放意粉邊嚟食, 懶得拆肉.

    回覆刪除
  14. 兩款都好食!
    EE......鯖魚和池魚是同類嗎?

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...