杏鮑菇炒雙椒


鮑菇炒雙椒

最近菜價又跳升
相比起來
我在前院買的有機菜
又唔算特別貴
所以我最近
又開始好勤力
每星期都行去買菜

我喜歡食杏鮑菇
見有兩色燈籠椒,又買

素菜料豐富
杏鮑菇、紅黃椒、雲耳
還加上由紅莧菜摘下的莖
有五種顏色
營養也豐富









31 則留言:

  1. MY █▄❤vE 好姊妹•´*☁`甜夢安睡・゚☼呵呵...謝謝你窩心
    做人...不可能時刻隨心所欲...不如重新步入康莊大道的軌跡

    回覆刪除
    回覆
    1. 康莊大道便是隨心所欲,晚安呀!

      刪除
  2. EE何不試試自家種植一些蔬菜來享用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,BC,種菜好辛苦架,而且不容易呢,我是懶人,還是買來吃算了。

      刪除
  3. 香港食菜真係貴,一來受天氣影響,又要靠大陸入口。

    回覆刪除
  4. 賣相好靚...好吸引呀!^^

    回覆刪除
  5. 之前唔好天~搞到d 菜都貴哂~家下乜都加哂貴哂~!

    回覆刪除
  6. 菇類含大量有益蛋白質, 又香又健康....正呀 !

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信