再世紅梅記之二


三月三十日(星期日)
天文台掛上黑雨訊號時
我正在演藝學院
欣賞粵劇[再世新梅記]
上次在文化中心看過
意猶未盡
今次看來更覺精彩


大堂有演出照片展覽

觀柳還琴


脫阱救裴


登壇鬼辯





裝瘋鬧府


脫阱救裴


完場後
隨即出現
任姐、仙姐
當年演出的照片









謝幕





當晚演出真的
十分精彩
但最令人氣結
就是後面坐了個
非常討厭的大叔
除了不時跟女伴談話
還頻頻傾電話
影響我和同伴
心情大打折扣
真係唔好彩






45 則留言:

  1. 回覆
    1. 我已是老戲迷,沒看戲廿多年,近年才重拾看戲心情,寶珠演得好呢,珠迷今次一定好開心。

      刪除
  2. 謝謝分享。我很期待這第二回合的演出呢,希望他們愈演愈好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,我看的那埸,雖然有些少"蝦碌"事,但演出算是流暢,你家公主狀態很好,聲線響亮。

      刪除
    2. 謝謝啊。最好的消息,莫過於此。

      刪除
    3. 哈哈,她唱得好,我也看得開心呢。

      刪除
    4. 前晚去看,劇照的展示板已拆掉了,猶幸場刊裡還有,可以望梅止渴。

      刪除
    5. 是嗎?不打緊,來這裏也有得看,哈哈。

      刪除
  3. 我都係討厭睇時被鄰坐的人傾偈或人唱佢又唱影響!

    回覆刪除
  4. 我以為睇電影先多人唔顧他人响度傾電話,點知 D 人連睇粵劇都係咁?呢 D 人真係呢… (-_- #)

    回覆刪除
  5. EE....遇到這些乞人憎的人, 我會回頭厲他幾眼 ....看他有冇收歛吓 !!

    回覆刪除
  6. 已經厲左好多次啦,只係講得細聲D咋

    回覆刪除
  7. EE來我到飲靚湯⊹¤咁我到EE到看戲⊹¤

    回覆刪除
  8. 呢 D 人咪無品囉!做賣D擾民嘢,唔想睇大戲就咪嚟喇!

    回覆刪除
  9. 這些人不懂得〝尊重別人即是尊重自己〞這種道理。

    回覆刪除
  10. 叫佢講電話出去講,呢種人唔可以客氣。

    回覆刪除
  11. 有得睇巳是福氣,是關好有壓得台戲的演出者,買少見少.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得對,我都係因為覺得以後未必再有機會欣賞呢一代人藝人演出,所以有得睇就睇。

      刪除
  12. 咁差既,劇院唔可以傾電話嘛!
    EE你咁叻買到飛既!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 遇到呢D人,真係唔好彩。
      都係多得我朋友上網幫我買。

      刪除
  13. 回覆
    1. 唔使客氣,靚野一定要同大家分享。

      刪除
  14. 攪錯呀, 睇緊戲傾電話, 好無公德啫.

    回覆刪除
  15. 我自問真係唔識欣賞,細個陪阿媽睇仲訓鬼著咗,不過無計,氹佢老人家歡喜。
    其實啲戲衫及場景都好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢類大戲,唔係人人o岩睇,但我地細個就係覺得大戲裝扮先咁鍾意,當然現在欣賞角度又有點不同。

      刪除
  16. 呢輯相影得好靚呀!我係新光戲院見過蓋鳴輝,米雪,黃夏蕙同陳寶珠!

    回覆刪除
    回覆
    1. 輯相新舊都咁靚。所以拍俾大家欣賞。

      刪除
  17. 真係好正的戲衫及場景,雖然未入場睇過
    但睇相一樣咁開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 輯相新舊都咁靚。所以拍俾大家欣賞。

      刪除
  18. 嘩, 我開始慢慢欣賞粵曲, 證明我。。。。。。。也。。。。。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 粵曲真係要慢慢欣賞架,哈哈。

      刪除
  19. 好戲, 個人覺得陳寶珠優勝過阿刨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢個我唔敢講,只可學佢地師傅話,各有各優點與缺點。


      刪除
  20. 我是从新加坡特别耒看珠姐大戏。沒有失望,非常精彩,好看!

    回覆刪除
  21. 我是从新加坡特别耒看珠姐大戏。沒有失望,非常精彩,好看!

    回覆刪除
    回覆
    1. 戲好看,寶珠也演得好,真不枉你遠道而來。

      刪除

又看花去

 今天好大風 氣溫又下降 天氣變化很大 本來藍天白雲 忽然又下大雨 瞬間又出太陽🌞 見到有陽光 出外行一轉 卻因太大風很快便回家 以下的照片是昨天拍的 另一些重瓣櫻花樹 開花燦爛 公園這棵櫻花 硬生生被隔離大樹橫枝壓著 仍然很努力長花 路邊盛放櫻花 還有這一棵樹形很特別 這又是...